טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

הכל על חיבור מונה חשמל חד פאזי

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חיבור מונה חשמל חד פאזי

הכל על חיבור מונה חשמל

היכולת שלנו להפעיל מספר מכשירי חשמל בו זמנית תלויה בין היתר בארון החשמל שלנו. ישנם שני סוגי חיבורים אשר יש לבחון אותם בשלב הבניה, חיבור חשמל חד פאזי וחיבור תלת פאזי. הראשון אופייני לבתים ישנים ואלו שאינם צרכני חשמל כבדים. החיבור השני מאפיין את הבניה החדשה, הוא יקר יותר בחיבור ומאפשר לחבר מכשירים רבים בו זמנית.

חיבור מונה חשמל חד פאזי מתבצע בתהליך הבניה. תחילה יש לפנות לחברת החשמל על מנת לקבל את האישור לחיבור (ואת החיבור בפועל) ולאחר מכן החשמלאי יוכל לבצע את עבודות החיבור. המטרה היא ליצור ארון חשמל אשר יכול להחזיק את העומס של המבנה ושישמש אותנו בבטחה וביעילות.

המגבלות במערכת חד פאזית

הצרכים שלנו יכולים להשתנות עם השנים. אנחנו יכולים לראות יותר ויותר מכשירי חשמל אשר נכנסים לבית וחלקם צרכני אנרגיה כבדים. המזגנים ואמצעי החימום עלולים להקפיץ את החשמל בין אם הם עובדים לבד ובין אם בזמן שמכשיר נוסף פועל. לעתים, הבעיה היא  במונה חשמל חד פאזי שפשוט לא יכול להכיל את העומס ולעתים הבעיה היא בחלוקה בארון החשמל.

במידה ואנחנו חווים קפיצות רבות, חשוב שנטפל בהן. הקפיצות פוגעות באיכות החיים שלנו אך עלולים גם לפגוע במכשירי החשמל עצמם. לכן, אנחנו צריכים לפנות אל חשמלאי בראשון לציון או חשמלאי בסביבה שמבין היטב בתחום זה ולקבל החלטה האם לשנות את החיבור או האם לבצע חלוקה חדשה בארון החשמל.

השארת חיבור מונה חשמל חד פאזי ושיפור המערכת

אנחנו יכולים לשדרג את המערכת שלנו למערכת תלת פאזית. לשם כך עלינו לפנות לחברת החשמל, לשלם את התשלום המבוקש, להמתין שהיא תגדיל את החיבור ולאחר מכן להזמין חשמלאי בגבעתיים ובסביבתנו שיבצע את השינוי. היתרון של השינוי הוא היכולת שלנו להשתמש ביותר מכשירי חשמל בו זמנית ולהעמיס יותר על המערכת. החיסרון יכול להיות בעלויות שיכולות להגיע אף לעשרת אלפים שקלים ויותר (בחישוב משוכלל של תשלום לחברת החשמל ולחשמלאי).

במקום לשנות את המערכת אנחנו יכולים להישאר עם חיבור מונה חשמל חד פאזי אך לשפר את החלוקה הפנימית של הארון. חלוקה נכונה תוריד את העומס על המערכת ופעמים רבות תאפשר לנו להפעיל יותר מכשירי חשמל, באותו הזמן, בלי לחוות קפיצות.לחבר מונה עם פאזה אחת

שינוי נוסף שאנחנו יכולים לעשות הוא להעלות את תצרוכת החשמל מ-25 אמפר ל-40 אמפר. לשם כך נצטרך לפנות לחברת החשמל ולחשמלאי. זהו פתרון מצוין לאלו אשר אינם מתכוונים לעבור למערכת תלת פאזית והעלויות הנדרשות נמוכות בהשוואה לאפשר הנוספת.

לבחור חשמלאי מתאים לעבודה

בחירת חשמלאי מתאים יכולה להישמע כפרויקט בפני עצמו. כמעט כל אחד שמע סיפור על חשמלאי או בעל מקצוע אחר שלא ביצע את עבודתו כנדרש. כדי להימנע מאי נעימות וחמור מכך, מעבודה לא מקצועית, כל שעלינו לעשות הוא להשאיר את פרטינו כאן באתר וחשמלאי מתאים יחזור אלינו בהקדם.

אתר חשמל4U מרכז רק חשמלאים בעלי רישיון עבודה ועוזר לנו במציאת החשמלאי הנכון, ללא כל עלות או התחייבות מצדנו. כל שעלינו לעשות הוא להשאיר פרטים ולקבל פניה מקצועית.

Rate this post
דילוג לתוכן