טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

התקנת שקע תלת פאזי לכיריים

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

התקנת שקע תלת פאזי לכיריים

כיריים אינדוקצי

התקנת שקע תלת פאזי לכיריים

המטבח שלנו עובר שינויים בשנים האחרונות, כשעוד ועוד להיטים חמים ומודרניים יותר תופסים את מקומם של אלמנטים שנחשבים מיושנים והרבה פחות יעילים. כאלה הן לדוגמא, כיריים אינדוקציה. העניין הוא שאי אפשר להתקין את הכיריים הללו סתם כך, ובעיקר אם מדובר בבית ישן יש לבצע קודם כל התקנת שקע תלת פאזי לכיריים על מנת שיוכלו לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר, ולהצליח לפעול גם כשמדובר בבית ישן בו המערכות ברובן חד פאזיות.

ההתקנה עצמה נשמעת פשוטה יחסית; בסך הכל מדובר בקיבוע הכיריים החדשות במקומן וחיבור שלהן לחשמל. העניין הוא, שזה לא כל כך פשוט כמו שאתם חושבים. יש צורך בהכנה של השיש לקראת התקנת הכיריים, וכאמור גם בהתקנת שקע חשמל תלת פאזי במידה ולא קיים אחד כזה.

התקנת שקע תלת פאזי לכיריים בעזרת חשמלאי מקצועי

וודאי כבר הבנתם כי התקנת שקע תלת פאזי לכיריים היא לא משימה שתוכלו לבצע בעצמכם, אלא אך ורק בעזרת חשמלאי מקצועי ואמין. אין לוותר על המערכת התלת פאזית והשקע המותאם לה, שכן בלעדיהם הכיריים אינדוקציה – שהן צרכן גבוה מאוד של חשמל, לא יוכלו לתפקד. המערכת התלת פאזית אותה מתקינים לפני יצירת השקעים, מספקת כמות חשמל גבוהה במיוחד בבת אחת, לצרכני חשמל גבוהים מהסוג הזה בדיוק.

לאחר שהמערכת מותקנת, יעבור החשמלאי להתקנת השקע, המורכב מכמה אביזרי חשמל שונים:

  • חיווט תלת פאזי – אמנם נכון שהמערכת כולה תלת פאזית, אך חוטי החשמל העוברים בבית חד פאזיים. הכיריים מקבלות את החשמל שלהן מכל הפאזות יחד, כך שגם אם יש לכם בבית שקע כוח (מה זה? נסביר מיד!), איש המקצוע יבצע חיווט מתאים. נשמע כמו סינית? ובכן, נסו לחשוב על רכב חשמלי ענק אותו ננסה להטעין עם מטען של מכשיר טלפון נייד. מבינים למה אנחנו מתכוונים?
  • שקע הכוח – זהו השקע המתחבר באופן ישיר ללוח החשמל, ללא מכשירים או שקעים אחרים. ישנם מקרים בהם כבר מותקן שקע כוח במקום, כך שאין צורך להתקין אותו שוב.
  • מפסק מתאים – בהנחה שמלבד המפסק הראשי אין מפסקים תלת פאזיים נוספים בלוח החשמל שלכם, החשמלאי יצטרך להתקין מפסק תלת פאזי חדש. במידה ואין מקום בלוח החשמל הקיים, יהיה עליו להתקין לוח חשמל נוסף אך ורק עבור הכיריים והמפסק התלת פאזי החדש המתאים.
  • שקע – כמו המזגן ומכשירי חשמל נוספים, גם כיריים אינדוקציה מצריכות שקע משלהן. לא מדובר בשקע הרגיל והמוכר, אלא בשקע מסוג סיקון; מסיבי ועגול, הוא משמש את התעשייה לרוב והוא נחשב לבטיחותי יותר ואף מוגן מפני מים.

בסיום העבודה, החשמלאי יבצע בדיקה של המערכת על מנת שתעבור אישור של חברת החשמל. זאת מכיוון שמערכת תלת פאזית מחייבת אישור של נציג החברה, ובמידה ומתגלים כשלים יתבקש החשמלאי לתקן אותן ולבצע בדיקה נוספת.

האם אפשר להתקין את הכיריים הללו ללא מערכת תלת פאזית?

תלת פאזי או חד פאזי לכיריים

כידוע, התקנת שקע תלת פאזי לכיריים היא חובה, או יותר נכון לומר שזה תלוי בכם ובמערכת הביתית. מצד שני, גם אם מערכת החשמל הקיימת היא חד פאזית כדאי לדעת שבשוק יש גם אפשרות לרכוש כיריים אינדוקציה חד פאזיות שנחשבות מעט יותר חלשות מהכיריים אינדוקציה הרגילות והמוכרות. העניין הוא שגם אם מחליטים לרכוש כיריים אינדוקציה תלת פאזיות כן תוכלו להשתמש בהן, אבל לעולם לא במלוא העוצמה.

ההמלצה הטובה ביותר שלנו היא להיערך לפני שהכיריים מגיעות אליכם הביתה, להזמין חשמלאי שיבצע בדיקה מקיפה של התשתיות בבית ויכינו אתכם על הצד הטוב ביותר לקראת התקנת הכיריים. אצלנו בחשמל 4 יו תמצאו חשמלאים מוסמכים ומקצועיים שישמחו להגיע עד אליכם ולבצע את כל הבדיקות וההכנות הנדרשות לקראת שדרוג המטבח שלכם, עם כיריים אינדוקציה חדשות ומתקדמות. ושיהיה בתאבון!

 

Rate this post
דילוג לתוכן