טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

חיבור חשמל לאחר ניתוק

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חיבור חשמל על ידי חשמלאי

חיבור חשמל לאחר ניתוק

אחד התפקידים של חברת החשמל הוא לספק חשמל ללקוחותיה ובהם משקי הבית בישראל. אלו אשר אינם משלמים בהוראת קבע (דרך הבנק או כרטיס אשראי) צריכים ליצור קשר עם קבלת החשבון ולבצע את התשלום באופן יזום. שכחה או התעלמות מהחשבון (או כרטיס אשראי שפג תוקפו) יובילו לבקשה נוספת לתשלום ובסופו של דבר אם לא שילמת, חברת החשמל יכולה לבצע ניתוק.

חיבור חשמל לאחר ניתוק

במידה וחברת החשמל ניתקה את החשמל יש לבצע חיבור חשמל לאחר ניתוק ולאחר שבוצע התשלום. חברת החשמל יכולה להציע לצרכנים שתי אפשרויות לחיבור. האחת היא חיבור מחדש והשנייה היא התקנת מת"מ – מונה תשלום מראש.

חברת החשמל לא יכולה לחייב אותך או כל צרכן למונה בתשלום מראש אך היא יכולה להמליץ על פתרון זה כדי להקל עליך לעמוד בתשלומים. במידה ובמעמד החיבור עדיין יש לך חוב חלק מהכסף שיוטען על ידך במונה ישמש לתשלום שלו.

כיצד חשמלאי יוכל לסייע לך במקרה של ניתוק?

במקרה של ניתוק החשמל הנובע מחוב לחברת החשמל יש לפנות להסדיר את העניין מולה. חשמלאי באשקלון, חשמלאי באשדוד ובכל מקום אחר לא יוכל לבצע כל פעולה בלי שיהיה חשמל במבנה. ניתן לפנות לחברת החשמל לצורך הסדרת החוב ולהגיש בקשה מסודרת בה צריכים להיות בין היתר:חיבור אחרי הפסקת חשמל

  • נימוקי הבקשה – עליך להסביר באופן ברור ובכתב מהי הסיבה לפניה לחברת החשמל.

  • מסמכים – יש להביא מסמכים אשר תומכים בטענותיך ובנימוקים שהוסברו.

  • אמצעי תשלום – באחריותך להציע כיצד יתבצע התשלום ולהגיש בקשה מסודרת לפריסת תשלומים.

באופן כללי, ככל האפשר מומלץ להגיש את הבקשה לפני ניתוק החשמל ובכך להימנע מעלויות גבוהות נוספות אותן גובה חברת החשמל.

מה כדאי לדעת על חיבור חשמל לאחר ניתוק?

אם החשמל בביתך נותק ועתה ברצונך לשלם את החוב ולהחזיר אותו בחזרה לפעילות, עליך לפעול בחוכמה ולהגן על עצמך כך שלא יהיו בעיות בעתיד. הטיפים הבאים יוכלו לעזור לך לקבל החלטות לגבי אופן החזרת החשמל.

  1. ניתן לבחור במונה תשלום מראש

באפשרותך לבחור לשים מונה תשלום מראש. בצורה זו תהיה לך אפשרות לשלם מראש את החשמל על פי התקציב העומד לרשותך. מונה זה יכול להיות פתרון לפריסת החוב, אם יש לך, מול חברת החשמל.

  1. ישנן קבוצות הזכאיות להנחה בתעריף החשמל

ישנן קבוצות שונות באוכלוסייה אשר זכאיות לקבל הנחה בתעריף החשמל. ניתן לבדוק את זכאותך ולשים לב אם חשבון החשמל הוא על שמך או לא. במקרה והוא לא על שמך ומגיעה לך הנחה, מומלץ להחליף את שם בעל החשבון ובכך להימנע מתשלומים גבוהים.

  1. ניתן להגביל את גובה הצריכהניתוק של חשמל וחיבור לאחר מכן

באפשרותך לבקש להגביל את גובה צריכת החשמל. בצורה זו לא יהיה בזבוז חשמל ותהיה לך אפשרות לחבר מכשירי חשמל מסוימים שאינם צורכים הרבה חשמל. זהו פתרון שיכול לסייע לך גם אם ישנם ילדים בבית ויש לך חשש שהם יפעילו מכשירים רבים כשאינך בסביבה.

  1. ישנם גופים שיכולים לסייע לבעלי קשיים כלכליים

ישנם גופים שונים אשר יכולים לסייע לבעלי קשיים כלכליים וכדאי לבדוק אם יש לך זכאות לקבל הנחה או עזרה. אף אחד לא רוצה להגיע למצב של חיבור חשמל לאחר ניתוק ותמיד עדיף לבקש עזרה מראש.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן