טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

בטיחות מעל לכל: חיבור חשמל מוגן מים

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חיבור חשמל מוגן מים

שקע מוגן מים

בטיחות מעל לכל: חיבור חשמל מוגן מים

על הסכנות שעלולות להיגרם בשל כשלים במערכת החשמל הביתית, דובר רבות; טעות אחת קטנה, חוט שלא נמצא במקום והדבר נחשב לסכנת חיים של ממש. אחת הדרכים להוריד את רמת הסכנה, היא להתקין חיבור חשמל מוגן מים בנקודות אסטרטגיות בבית וכך למנוע את הסכנה שלפחות בחדרים כמו המקלחת, השירותים ואפילו בגינה, מישהו יתחשמל בטעות.

מהי ההמלצה לגבי חיבור חשמל מוגן מים בחדרים השונים בבית?

על מנת להשיג את הבטיחות המרבית בבית, מומלץ להתקין חיבור חשמל מוגן מים בחדרים ספציפיים בבית בהם נעשה שימוש בחשמל ובמים ביחד. עבור כל אחד מהם, כדאי להצמד להמלצות הבאות:

  • חדרי המקלחת והשירותים – בכל חדרי המקלחת יותקנו 2 שקעים מוגני מים ליד המראה עבור מכונות גילוח, פן ועוד בנוסף לכך, כדאי להכין נקודה עבור מפיג אדים ומחמם מגבות במידה ויש תכנון לכאלו. מעבר לכך ההמלצה היא תמיד להתקין שקע מוגן מים נוסף רק ליתר בטחון, אי אפשר לדעת אילו צרכים יעלו בהמשך ותמיד כדאי להיות מוכנים.
  • מחסנים וחדרי שירות – בחדרים אלו יש להתקין נקודות חשמל מוגנות מים עבור מייבש הכביסה ומכונת הכביסה. מובן שאם יוצבו בחדרים אחרים אז המשמעות היא שאותן נקודות חשמל מוגנות יותקנו בקרבת מכשירי חשמל אלו.
  • במרפסת ובגינה – באיזורים החשופים למים במקרה של גשם שלא מפסיק לרדת במהלך החורף, אין לוותר על כמות השקעים המוגנים המרבית בכדי להבטיח הגנה מושלמת בכל מצב. כך, יש להתקין שקעים חיצוניים מוגני מים לפחות בארבע פינות הגינה ובאיזורים שייתכן ויהיו שימושיים בעתיד. בנוסף, יש להתקין שקעי חשמל מוגנים עבור פינת המנגל, תאורה ומספק, שקע למקרר חיצוני (אם יש), ושקעי שירות נוספים ליתר בטחון.
  • במטבח – אם יש לכם מדיח כלים, כדאי מאוד להתקין חיבור חשמל מוגן מים מהסיבה שמידי פעם, כמו כל מכשיר חשמלי אחר, גם המדיח עלול להתקלקל; מים עלולים לברוח ממנו ולהגיע לשקע, וברגע שתנסו לטפל בבעיה יתרחש אסון. תגנו על עצמכם מראש, התקינו חיבורי חשמל ממוגנים!

יוצרים קשר עם חשמלאי בהקדם האפשרי

יוצרים קשר עם חשמלאי

ככל שזה נוגע למערכת החשמל, ישנו כלל אחד בלבד והוא בל יעבור – לא קיים דבר כזה זהירות יתר! גם אם מדובר בפעולה פשוטה כמו החלפת נורה, עדיף להיזהר ככל האפשר ולכבות את החשמל כולו. תיקונים, התקנה של חיבור חשמל מוגן מים או בדיקה של מערכת החשמל, כל אלו דורשים התערבות מקצועית. הרי אם היה מדובר בקצרים חוזרים שאינכם יודעים מה המקור שלהם, הייתם קוראים מראש לשירות של בודק חשמל בכדי שיבחן את הבעיה מקרוב ולכן, גם אם התקלה נראית לכם פשוטה, אל תוותרו על המקצועיות! הצוות של חשמל 4 יו מוכן ומזומן להגיע עד אליכם, לא משנה היכן אתם נמצאים, ולהעניק לכם את שירותי החשמל המקצועיים והטובים ביותר שתמצאו.

 

5/5 - (2 votes)
דילוג לתוכן