טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

חיבור חשמל של מפזר חום לאמבטיה

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חיבור חשמל של מפזר חום לאמבטיה

התקנת מפזר חום בחדר אמבטיה

חיבור חשמל של מפזר חום לאמבטיה

אין דבר מפחיד יותר מלהכנס למקלחת בשיא החורף, שלא לדבר על לצאת ממנה. אם לא סגרתם את החדר הרמטית, הקור שנכנס מבחוץ עלול להקפיא אתכם לחלוטין עד שתגיעו למגבת ותתייבשו. הפתרון הוא להתקין תנור או מפזר חום ולחמם את החדר כך שיהיה לכם נעים ונחמד לכל אורך השימוש במקלחת. חיבור חשמל של מפזר חום לאמבטיה הוא אחד הדברים שתצטרכו כמובן לדאוג להם טרם התקנת מפזר החום או התנור, ואם אפשר, יש לעשות זאת תוך מחשבה רבה על בטיחות השימוש.

חיבור חשמל של מפזר חום לאמבטיה או תנור?

איזו התלבטות! עוד לפני חיבור חשמל של מפזר חום לאמבטיה צריך בכלל להחליט האם אנחנו מעוניינים באמת במפזר חום או שמא בתנור חימום? ישנם סוגים רבים בשוק של מפזרי חום ותנורים שמגיעים בעוצמות שונות ודגמים שונים, כשהבחירה הסופית תהיה חייבת להתבצע בסופו של דבר על פי מיקומו של התנור ביחס לאלמנטים אחרים בחדר האמבטיה שייתכן שהחום יזיק להם. בנוסף, יש לוודא שאמצעי החימום לא נמצא ברדיוס שמים יכולים להגיע אליו, זאת על אף העובדה שכיום ניתן להתקין שקעים ממוגני מים.

הבחירה בין תנור או מפזר חום משתנה מאדם לאדם ותלויה בעיקר בהעדפה אישית; יש כאלו שירגישו שמפזר חום עושה עבודה מהירה ויסודית יותר, ועבור אחרים האוויר חם ייתפס כמחניק ולא נעים בכלל. אין המלצה ספציפית או מכשיר אחד שהוא טוב יותר מהאחר – הכל מתחיל ונגמר בכם. לא משנה במה תבחרו, ישנם כמה דגשים שכדאי לשים לב אליהם כשמשתמשים בתנור או במפזר החום בחדר האמבטיה:

  • יש להדליק את תנור החימום או המפזר בהדרגה בכדי ליצור אפקט מתמשך.
  • טרם הכניסה למקלחת מומלץ להדליק אותו ממש לכמה דקות על עוצמה גבוהה בכדי שהחדר יתחמם עד שתיכנסו.
  • מובן שיש לזכור לסגור את הדלת והחלונות בכדי למנוע כניסה של אוויר קר, שעלול לפגוע באיכות החימום של חדר המקלחת ולהפתיע אתכם בגל קור כשתסיימו להתקלח.
  • כדי לחסוך בחשמל, כדאי להוריד את עוצמת החימום רגע לפני הכניסה למקלחת. כך תוכלו להתקלח בכיף כשהחדר נעים ולא חם מידי, ועל הדרך גם לחסוך בחשמל.
  • בסוף השימוש במקלחת יש לכבות את התנור או מפזר החום, שימוש ממושך מידי אינו בטיחותי וכאמור מגביר את צריכת החשמל.

לוודא שיש לכם את התשתית המתאימה

בדיקת תשתית חשמל לפני התקנה של מפזר חום

אם מדובר בדירה ישנה שברצונכם לשדרג עם מפזר חום או תנור למקלחת, כדאי לבדוק האם קיים חיבור חשמל של מפזר חום לאמבטיה או שיש צורך להתקין אחד כזה. עבודות חשמל מסוג זה יצטרכו להתבצע אך ורק על ידי הידיים המקצועיות ביותר, ובדיוק בשביל זה אנחנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים כאן באתר! אחד מאנשי הצוות מקצועיים של חשמל 4 יו יחזור אליכם בהקדם האפשרי בכדי לקחת מכם את כל הפרטים בנוגע לעבודת החשמל המדוברת, ולקבוע אתכם מועד לפגישה. אז למה אתם מחכים? החורף הרי כבר כאן!

 

4.2/5 - (5 votes)
דילוג לתוכן