טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

חיבור חשמל תלת פאזי לשדרוג מערכת החשמל

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חיבור חשמל תלת פאזי

חשמל שלוש פאזות

חיבור חשמל תלת פאזי לשדרוג מערכת החשמל 

מכשירי החשמל נמצאים בכל מקום סביבנו, ובעיקר במקומות סגורים כמו הבית, בית העסק, מפעלים גדולים וכו', יש צורך בהגדלת חיבור החשמל והתקנת חיבור חשמל תלת פאזי בכדי לשדרג את מערכת החשמל. הסיבה לכך שהמערכת זקוקה לשדרוג מסוג זה, טמונה בעובדה שכאשר יותר מידי מכשירי חשמל פועלים בו זמנית הדבר עלול לגרום לקריסה. 

בעיקר אלו המתגוררים בבתים ישנים יותר ומשתמשים בכמות חשמל גבוהה (כפי שנהוג במאה ה-21), יגלו בקרוב שהספק המותקן במקום פשוט לא יספיק בכדי להפעיל את מכשירי החשמל כולם בו זמנית. זאת מכיוון שבעבר לא היה צורך בכל כך הרבה מכשירי חשמל, ואילו היום המערכת לא רגילה לכוח שדורשים ממנה.

מהם היתרונות של חיבור חשמל תלת פאזי

חיבור חשמל תלת פאזי בעצם ישדרג את מערכת החשמל כולה, כך שלצעד המדובר יש כמה יתרונות נפלאים לחיי היום יום שלנו שפשוט אי אפשר להתעלם מהם:

  • חשמל ללא הגבלה – הדלקתם את הדוד ומתחשק לכם לבשל בזמן שהמים מתחממים, תוך כדי שהמזגן פועל? אין שום בעיה, שדרוג מערכת החשמל יאפשר לכם להשתמש במכשירי חשמל רבים יותר במקביל, בלי לדאוג שהמערכת תקרוס.
  • העלאת תצרוכת החשמל – לא רק שתוכלו להשתמש ביותר מכשירים בו זמנית, אלא גם שתצרוכת החשמל כולה עולה. ישנם מכשירים שלא יכולים לעבוד בכלל כשמחברים אותם למערכת חד פאזית ואילו מכשירים מסוימים לא יוכלו לעבוד במקביל לאחרים. הדרך לוודא שכל המכשירים מחוברים ועובדים, היא כמובן לשדרג את מערכת החשמל.
  • מכשירי חשמל חזקים יותר – במפעלים או בתי עסק מסוימים יש צורך בשילוב מכשירי חשמל שנחשבים חזקים יותר וצורכים הרבה, הרבה יותר חשמל מהחשמל. במידה ומעוניינים לרכוש מכשיר שכזה (גם לבית, לדוגמא מזגן חזק מאוד), יש לשקול לשדרג את מערכת החשמל לתלת פאזי בכדי למנוע קריסות בעתיד. 

איך מתבצע תהליך השדרוג בפועל?

הדבר הראשון והברור ביותר הוא שעל מנת לבצע חיבור חשמל תחת פאזי יש ליצור קשר עם חשמלאים מוסמכים לביצוע המשימה, שכן בכדי לעשות זאת יש להתעסק עם לוח החשמל ולבצע בו שינויים שאדם ללא הכשרה והיכרות עם עולם החשמל, לא מומלץ לו לעשות זאת בעצמו. החשמלאי המקצועי שתבחרו ייקח חלק בכל התהליך מול חברת החשמל עוד משלב התכנון וקבלת האישורים לשדרוג המערכת. לאחר שאיש המקצוע יבצע את עבודתו, יגיע נציג של חברת החשמל בכדי לוודא שאין ליקויים במערכת החדשה. במידה ויימצאו כאלו, החשמלאי יידרש כמובן לתקן אותם. 

תהליך חיבור תלת פאזי

רק לאחר שיתקבל אישור מחברת החשמל שהמערכת תקינה ומוכנה, אפשר לומר שהחשמלאי סיים את העבודה לחלוטין ואתם תוכלו להתחיל 'להתפרע' על החשמל בבית בראש שקט, מבלי לחשוש שמא הפקק יקפוץ או שהמערכת תקרוס. נשמע טוב, נכון? זה הזמן להשאיר לנו פרטים כאן באתר ובהקדם האפשרי אחד מאיתנו ייצור אתכם קשר בכדי לקבוע את המועד שבו נגיע לשדרג את מערכת החשמל שלכם, ויחד איתה גם את איכות חייכם. 

 

5/5 - (3 votes)
דילוג לתוכן