טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

חשמלאי בית חכם

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חשמלאי בית חכם

חשמלאי בית חכם

חשמלאי בית חכם לשליטה מלאה על מערכות החשמל בבית

מערכת בית חכם מאפשרת לנו לשלוט במערכות שונות בלי להיות לידם. המערכת יכולה להתחבר לתאורה, למערכת האודיו, לדוד שמש ועוד. את ההפעלה של המערכות השונות נוכל לבצע ממקומות שונים ובעיקר בקלות דרך המכשיר הנייד שלנו. תכנון וחיבור המערכות השונות יתבצע על ידי חשמלאי בית חכם.

היתרונות של הבית החכם

ישנן מערכות שונות אשר יכולות להתחבר לבית החכם: מערכת האזעקה, המזגן, התריסים ואחרים.
לשליטה בחשמל דרך האפליקציה יש מספר יתרונות:

  • בטיחות – חיבור כל המערכות למנגנון אחד מאפשר לנו לשלוט מכל מקום בכל מכשיר. אנחנו יכולים להפעיל את מערכת האבטחה שלנו מרחוק, לסגור את התריסים ולעשות פעולות נוספות אשר מגנות על הבית שלנו.

  • נוחות – קל ונוח לשלוט בכל המערכות ממקום אחד. אם הלכנו לישון לאחר ששכחנו את המזגן פועל בסלון, אין צורך לקום אלא פשוט לנתק אותו דרך המכשיר הנייד, מכל מקום שאנחנו נמצאים בו. בית חכם יכול לשדרג את איכות החיים שלנו.

  • חיסכון – כשיש לנו שליטה במערכות החשמל מכל מקום, אנחנו לא צריכים לבזבז חשמל. אנחנו יכולים להפעיל את הדוד מרחוק, בדיוק בזמן שיידרש לחימום המים כשנחזור הביתה. אם יש לנו התלבטות אם השארנו מערכות פועלות, נוכל לעקוב ולכבות אותן דרך המכשיר הנייד.

  • פשטות – אלו אשר חוששים מהפעלה מורכב של המערכות יגלו במהירות כי מדובר בחיבור פשוט. חשמלאי ברמת גן, ירושלים, עכו ושמומחה בתחום זה, יוכל לחבר את המערכות כך שלנו יהיה הכי נוח וקל לשלוט בהן באמצעות אפליקציה.

מערכת בית חכם

משלב התכנון ועד לשליטה במערכות השונות

השלב הראשון בהשגת הבית החכם הוא תכנון. יש להחליט אילו מערכות יהיו מחוברות אליו ולאחר מכן יש ליצור את התשתית המתאימה לכך. יש צורך לתכנן את העבודה, לדאוג שתהיה בקרה נכונה ומתאימה לכל מערכת ובסופו של דבר לבצע את החיבורים הנדרשים. רק חשמלאי מוסמך המכיר היטב את האתגרים בעבודה יוכל לבצע את הפעולות הנדרשות.

במהלך העבודה, החשמלאי יצטרך להחליף את כל המתגים הנוכחיים ששולטים במערכות שאנחנו רוצים לשלוט עליהן מרחוק. במקום המתגים הנוכחיים, חשמלאי בית חכם יתקין את המתגים החדשים שיתחברו לאפליקציה או לכל נקודת שליטה שהחלטנו עליה. הנראות של הבית בסוף העבודה תתאים תהיה של בית מודרני ועדכני.

בחירת חשמלאי בית חכם

לא כל חשמלאי הוא חשמלאי בית חכם. התפקיד שלנו הוא למצוא את איש המקצוע הנכון לעבודה, שיחבר את המערכות השונות בצורה נכונה, מתאימה ושיוכל להנחות אותנו בנוגע להפעלת האפליקציה. עלינו לברר תמיד כי לחשמלאי יש ניסיון קודם עם מערכות מסוג זה ולשאול אותו שאלות הנוגעות לאופי העבודה שלו כדי ללמוד על העבודה שלו.

באתר חשמל4U מחכה לנו חשמלאי בירושלים, נהריה, תל אביב ובערים נוספות. כמו כן מחכים לנו חשמלאים המומחים בתחום המערכות החכמות והם יוכלו להעמיד לרשותנו ניסיון רב ולבצע עבודה מקצועית. לפרטים נוספים, כל שעלינו לעשות הוא להשאיר פרטים כאן באתר.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן