טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

קסם של גינה: מתי מזמינים חשמלאי תאורת גינה

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חשמלאי תאורת גינה

חשמל בגינה

מי לא רוצה גינת חלומות מעוצבת ומטופחת? כדי להגשים את החלום, יש להשקיע באלמנטים כגון צמחייה מעוצבת, פינת ישיבה, וכמובן תאורה. חשמלאי תאורת גינה הוא הגורם אליו יש לפנות כשמגיעים לשלב התקנת התאורה, יש לקחת בחשבון דגשים רבים הקשורים לבטיחות (בכל זאת, מדובר במערכת חשמל חיצונית), אסתטיקה ועוד. את כל אלו יסייע לכם להשיג החשמלאי המקצועי שיגיע עד אליכם. 

מהי עבודתו של חשמלאי תאורת גינה

ישנם כמה אלמנטים שעל חשמלאי תאורת גינה לשים לב אליהם כשהוא ניגש לעבודה:

  • איך הופכים את התשתית לבטיחותית? – הנחת תשתיות חשמל היא עסק לא פשוט, על אחת כמה וכמה כשמדובר בחשמל חיצוני. רק תחשבו על האסון שעלול להתרחש ברגע שנוצר מגע בין מי השקיה או מי גשם, למערכת חשמל שלא הותקנה כראוי. חשמלאי מקצועי יקדיש תשומת לב לקופסאות החיבורים בגינה ויוודא שהן אטומות מספיק בפני מים, יקפיד על חיבור מתח של עד 12 וולט ולא מעבר, ואף יניח את התשתית בתוך צינור אטום. בנוסף, יהיה עליו להתקין מפסיק ראשי שישלוט על תאורת הגינה ובמקרה של קצר, ינטרל אותה בכדי למנוע תאונות.
  • ומה לגבי גופי התאורה? – תשתית בטיחותית היא חשובה מאין כמותה, אבל מה לגבי גופי התאורה עצמם? יש לתכנן היטב את מיקומם של גופי התאורה; מדרגות, מפלסים ונקודות אחרות שכדאי שיהיו מוארות. כדאי גם לבחור בחומר גלם איכותי לגופי התאורה – פלסטיק, אלומיניום או נירוסטה שיעמדו בתנאי האקלים השונים. 
  • איך חוסכים בחשמל בגינה? – אין צורך להשאיר את החשמל דולק 24 שעות ביממה, ואתם הרי לא מעוניינים בחשבון חשמל גבוה מידי. בקשו מהחשמלאי להתקין מפסקים מיוחדים המחוברים לשעון, אותם ניתן לכוון לשעות מסוימות ביממה בהן נהיה מעוניינים שהאור יישאר דלוק. כשהתאורה נשלטת על פי הבחירה האישית שלכם, כך גם חשבון החשמל! בנוסף, ניתן להתקין גלאי מיוחד שמדליק את האור כאשר מבחין בתנועה במקום וכך החשמל פועל אך ורק כשיש בכך צורך. 

איש מקצוע לתאורה בגינה

איפה נמצא את איש המקצוע הטוב ביותר?

התשובה היא, ממש כאן! ברוכים הבאים לחשמל 4 יו; אצלנו תוכלו למצוא חשמלאי תאורת גינה וחשמלאים בכל הרמות בפריסה ארצית ועם כל הרישיונות וההסמכות הנדרשות. כך, אנחנו מבטיחים ללקוחותינו שזה ממש לא משנה אם הם צריכים חשמלאי ברמת גן או בכל מקום אחר בארץ – אנחנו מתייצבים לפעולה בכל זמן ובכל מקום. 

1/5 - (2 votes)
דילוג לתוכן