טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

חשמל חכם לבית – לא רק בסרטים

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חשמל חכם לבית

התקנת חשמל חכם

חשמל חכם לבית – לא רק בסרטים

דמיינו לכם; להיכנס למיטה, להיזכר שלא כיביתם את האור בסלון ולכבות אותו מבלי לצאת שוב לקור שבחוץ. להיות בדרך הביתה ולהדליק את הדוד מרחוק, בידיעה שכשתגיעו תחכה לכם מקלחת חמה מוכנה. אלו רק חלק מהדברים שניתן להשיג באמצעות התקנת חשמל חכם לבית ועם כמה שזה נשמע כמו סרט המדע הבדיוני שצפיתם בו לאחרונה, ובכן, כבר מדובר במציאות של ממש שהולכת להפוך לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו.

החשמל החכם מטרתו להקל על השגרה שלנו בכל הקשור לתפעול הבית, לחסוך בחשמל ולשמור על הבטיחות, ולהיות בבקרה מלאה על מערכת החשמל ועל ההוצאות שלנו תוך שאנחנו נהנים מהנוחות שמקנה הטכנולוגיה המתקדמת של המאה ה-21. המערכת מאפשרת לשלוט על כל החשמל הביתי; התאורה, המיזוג, תריסים, מערכת הקולנוע והאודיו, מערכת גילוי האש, וכל מערכת אחרת המופעלת בעזרת חשמל שנמצאת אצלנו בבית.

האם חשמל חכם לבית ניתן להתקין בכל מקום?

מערכת חשמל חכם לבית ניתן להתקין בכל מקום. עד כדי כך היא פשוטה לתפעול, שכל מה שצריך זה בעצם אפליקציה חכמה במכשיר הנייד שלכם, כך שהמשמעות היא שאפשר לשלוט מכל המערכות גם אם אינכם נמצאים בבית. אם הנכם שומרי שבת, המערכת מאפשרת תוכניות מתקדמות שיאפשרו לכם לשמור את השבת בנוחות תוך חסכון חכם בחשמל. קיימות שתי מערכות חשמל חכם שניתן להתקין בבית:

  • מערכת קווית – בדרך זו מחווטים את כל המכשירים החשמליים בבית מחדש, ומחברים אותם ללוח חשמל בהתאם להוראות הבקר הראשי. בשיטה זו מתקבלת שליטה על כל המערכות, ואף ניתן לקבוע מראש מתי נפעיל מערכות ספציפיות ולכמה זמן (מעולה לשומרי שבת או למי שמעוניין לבצע שימוש מבוקר בחשמל). חשוב לדעת שעלויות ההתקנה של מערכת חשמל חכם זו מעט יקרה יותר, ובמקרה של תקלה יהיה עליכם להזמין איש מקצוע על מנת לתקן אותה.
  • מערכת אלחוטית – זו הפכה לפופולארית יותר ויותר בשנים האחרונות, הן מהסיבה שהיא זולה מאוד להתקנה ובעיקר מכיוון שאין כל צורך לשנות את התשתיות בבית או לתכנן יותר מידי לקראת ההתקנה. עניין נוסף הוא שגם במקרה של תקלה, עדיין יש אפשרות להמשיך להשתמש במכשירים – לא בעזרת האפליקציה אלא בעזרת המתגים ודרכי ההפעלה הרגילות.

מי מתקין את המערכת בבית

מי מתקין את המערכת בבית?

כדאי לזכור שכל נושא הבית החכם חדש יחסית ועדיין נמצא בתהליכי פיתוח שוטפים, בכל יום צצים עוד ועוד חידושים שמשדרגים את התחום ומעניקים לנו אפשרויות נוספות. מסיבה זו, זה ממש לא משנה אם תחליטו ליצור קשר עם חשמלאי בפתח תקווה או בכל מקום אחר בארץ, המטרה שלכם היא למצוא חשמלאי שלא רק מכיר מקרוב את כל הקשור אל חשמל חכם לבית אלא גם דואג להתעדכן בכל החידושים והשדרוגים בתחום. אצל חשמל 4 יו תמצאו בדיוק את זה; צוות של חשמלאים מקצועיים בפריסה ארצית, כל אחד מהם מכיר היטב את כל החידושים בתחום החשמל והבית החכם, בעל וותק וניסיון שהופכים אותם לאנשי המקצוע שאתם רוצים שיגיעו אליכם הביתה. בואו גם אתם להתקדם לעולם החדש, ולגלות רמה חדשה של איכות חיים.

 

Rate this post
דילוג לתוכן