טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

כמה עולה נקודת חשמל

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

כמה עולה נקודת חשמל

כמה עולה שקע חשמל

כמה עולה נקודת חשמל ומה משפיע על המחיר?

כמה מרגש! חלמתם על השיפוץ הזה כל כך הרבה זמן, והנה סוף סוף הגיע הרגע להתחיל לשבור קירות, להרחיב את הסלון ואולי להזיז כמה רהיטים. באופן טבעי ובעיקר אם מתבצעת הגדלה של המרחב, עולה השאלה כמה עולה נקודת חשמל שכן ככל שמתקדמים בתהליך, מגלים שבאופן טבעי נוצר צורך בכמה נקודות חשמל חדשות.

אולי חשוב לציין שהתקנת נקודות חשמל לא מתבצעת רק בשיפוץ בית קיים או בבניית בית חדש, אלא גם במקרים בהם רוצים להזיז נקודת חשמל מסוימת בכדי להקל על עצמנו באופנים מסוימים. קחו לדוגמא את חדר השינה שלכם, נקודת החשמל המיועדת לכיבוי והדלקת האור נמצאת משום מה מחוץ לחדר וכשמגיע הרגע להיכנס למיטה בלילה, אתם צריכים לצעוד בחושך ולהיזהר חלילה שלא להקריב את הזרת ברגל שלכם. כדי להסיר את האיום, ישנה אופציה להעביר את נקודת החשמל ממש ליד המיטה שלכם וכך לכבות את האור בנוחות היישר מהמיטה שלכם.  

אז כמה עולה נקודת חשמל בסופו של דבר?

על השאלה כמה עולה נקודת חשמל ניתן לענות רק בהתבסס על פרמטרים שונים שישפיעו על מחיר נקודת החשמל או נקודות החשמל החדשות בבית, להלן:

 

  • סוג השקע המבוקש – מכשירי החשמל השונים יתאימו לשקעי חשמל שונים בהתאם לצריכת החשמל שלכם וכוח הפעולה שלהם. תנורים, כיריים ומזגנים יצריכו לדוגמא שקע ייעודי שהתקנתו מעט מורכבת יותר, ובהתאם לכך גם המחיר עולה. שקעי חשמל רגילים לעומת זאת יתאימו למכשירים שצריכת החשמל נמוכה יותר, כדוגמת מחשבים, טלוויזיות וגופי תאורה. כאמור, אם מדובר במכשירים הדורשים מעט יותר 'מאמץ' בצריכת החשמל כדוגמת תנורים, מכונות כביסה ועוד, אז יש צורך להתקין שקע כוח.
  • עם או בלי חציבה? – בהתאם לאופן חיווט נקודות החשמל (פנימי או חיצוני), ינוע מחיר ההתקנה בהתאם. ההבדל בין שני אופני החיווט הוא כזה; נקודת חשמל בעלת חיווט חיצוני תותקן בתעלת פלסטיק חיצונית או קליפסים הנראים לעין. אפשר לומר שאופציה זו תהיה מועדפת יותר על מי שמתגורר בדירה שכורה ופחות מעדיף להתעסק עם קירות שבורים, לכלוך ובעל דירה לא מרוצה בעליל. מצד שני, רוב האנשים כנראה יעדיפו שלא לראות את חוטי החשמל בביתם, ויבחרו לחצוב החיווט החשמלי בתוך הקיר. לרוב, חיווט נקודות החשמל באופן פנימי יעלה יותר מכיוון שהוא דורש הרבה יותר עבודה והתעסקות מצד החשמלאי.
  • כמות נקודות החשמל הנדרשת – גורם נוסף שישפיע על מחיר ההתקנה הוא מספר נקודות החשמל הנדרשות במקום. במידה ומדובר בבית חדש לחלוטין או שאתם עומדים בפני שיפוץ כללי, ייתכן מאוד שיהיה עליכם להתקין נקודות חשמל חדשות. לשמחתכם, זה עובד קצת כמו רכישה סיטונאית; ככל שמספר שקעי החשמל הנדרשים יעלה כך המחיר יירד לנקודת חשמל אחת. כך, עלותה של התקנת נקודת חשמל אחת תעמוד בדרך כלל על בין 250-400 ש"ח, כאשר מצד שני כשמדובר בכמה נקודות חשמל המחיר יירד עבור נקודת חשמל אחת.
  • מורכבות החיווטכמה עולה נקודת חשמל תלוי גם באורך חיווט נקודת החשמל. בבתים פרטיים האורך הממוצע הוא 3-5 מטרים, כאשר במקרים בהם עולה צורך בחיווט נקודה ארוכה יותר המחיר יעלה בהתאם. בנוסף, גם התשתית שדרכה תעבור נקודת החשמל תשפיע על המחיר שלה, כאשר לעתים יהיה עליה לעבור דרך תשתית מורכבת במיוחד שתהפוך את העבודה להרבה יותר מסובכת.  

 

מי יבצע את עבודות החשמל המסובכות הללו?

עבודות חשמל מוסמכות

בסופו של דבר, כמה עולה נקודת חשמל היא שאלה שרק חשמלאי מוסמך ומקצועי יוכל לענות עליה. למזלכם, הגעתם למקום הנכון! אצלנו תוכלו למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר שישמחו לבצע עבורכם חיבור חשמל  ועבודות חשמל שונות בצורה איכותית ומעולה, ללא כל סיכונים. אנו דוגלים בעבודה נקייה שלא תשאיר אחריה אף סימן לכך שהיינו שם וביצענו את התיקונים והטיפולים הנדרשים, שתשאיר אחריה סביבה אסתטית לחלוטין. נשמע לכם טוב? זקוקים לעבודות חשמל מקצועיות? השאירו לנו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם!

 

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן