טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

שלבי חיבור חשמל לדירה חדשה

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

בזמן עבודת בדיקת חשמל

שלבי חיבור חשמל לדירה חדשה

חיבור חשמל לדירה חדשה הוא חלק בלתי נפרד מהעבודות על המבנה. על אף שמדובר במערכת שכל בית צריך היום, לא כולנו מכירים את הפעולות שמתבצעות כדי להגיע למצב בו ישנו חיבור חשמל בבית. מבחינת חברת החשמל, נצטרך לבצע את החיבור בשישה שלבים.

חיבור חשמל לדירה חדשה בשישה שלבים

  • שלב ראשון – בירור

התפקיד של חברת החשמל הוא לדאוג לאספקת החשמל עד למונה (כולל). היא אינה אחראית על חיבורי החשמל בתוך הבית עצמו. כדי לחבר את החשמל בבית נצטרך להזמין חשמלאי בתל אביב או באזורנו והוא יבצע את החיבורים על פי התוכניות שנכין מראש.

עוד לפני שהחשמלאי יוכל לעבוד, חברת החשמל תצטרך לבצע בדיקות ובמידת הצורך להשלים את עבודות התשתית כך שאנחנו נוכל ליהנות ממונה חשמל. מומלץ לפנות אל חברת החשמל בשלב מוקדם ככל האפשר של הפרויקט כדי לאפשר לה לבצע את החיבורים הנדרשים.

  • שלב שני – הזמנה

יש לבצע הזמנה מסודרת מול חברת החשמל ובה בקשת חיבור חשמל לדירה חדשה. בעת הגשת הבקשה יש להעביר גם טופס 2 ולמסור את כל הפרטים על מספר הגוש והחלקה. לאחר ביצוע ההזמנה חברת החשמל תיתן לנו תוך שבועיים תשובה האם ניתן לבצע את החיבור שאנו מבקשים ואת דרישת התשלום.להזמי חשמלאי לבית החדש

  • שלב שלישי – תשלום

חברת החשמל מציעה מספר מסלולי תשלום ובכל מקרה אלו נעשים ישירות אליה, ללא כל קשר לחשמלאי שיבצע את העבודה בתוך הבית. על מנת לברר כיצד אפשר לבצע את התשלום ולבחור בדרך המתאימה ביותר עבורנו, כל שעלינו לעשות הוא לפנות לחברת החשמל ולבקש לשמוע על אפשרויות הפריסה. באופן כללי חשוב לדעת כי חברת החשמל תבצע את חיבור החשמל לדירה רק לאחר שתקבל את התשלום.

  • שלב רביעי – תיאום

חברת החשמל תבצע את החיבור למערכת תוך שלושים יום מיום התשלום. לשם החיבור היא תבקש לתאם מולנו את החיבור ואת הגעת אנשי המקצוע מטעמה. כאן, אין אפשר להזמין חשמלאי בקריות או מאזורנו אלא העבודה תתבצע על ידי בעל מקצוע של חברת החשמל בלבד.

  • שלב חמישי – ביצוע

חברת החשמל תסיים את חלקה בחיבור ומאותו הרגע יהיה עלינו לבצע שתי פעולות: סיום התשלום על פי המסלול שבחרנו ואישור לחשמלאי מטעמנו להתחיל לעבוד על התשתית בתוך הבית.חיבור חשמל לדירה חדשה

  • שלב שישי – בדיקה

בסיום הבניה נוכל לפנות אל חברת החשמל כדי לקבל את החשמל הקבוע. עלינו להציג טופס 4 ולתת לחברת החשמל לבצע בדיקת תקינות. אמנם ציינו כי חברת החשמל לא מבצעת עבודות בתוך המבנה, אך היא אחראית על הביטחון שלנו ולכן תבצע בדיקה תוך שבעה ימים מרגע שנפנה אליה בבקשה לעשות זאת. אם ימצאו ליקויים יהיה עלינו לתקן אותם מיד ולאחר מכן לבצע בדיקה חוזרת.

כמה עולה חיבור חשמל לדירה חדשה

כדי שאפשר יהיה לבחון כמה עולה חיבור חשמל לדירה חדשה עלינו להבין קודם כל ממה מורכב המחיר. ראשית יהיה עלינו לשלם לחברת החשמל תשלומים שונים. החברה תקבע את העלויות על פי הקריטריונים שהיא מביאה בחשבון ויתכן שאנחנו נצטרך לשלם יותר או פחות מאשר שכן מהרחוב ליד.

עלינו לפנות לחברת החשמל ולשאול כמה עולה חיבור חשמל לדירה חדשה. לאחר שהגשנו בקשה מסודרת חברת החשמל תוכל לבקש מאיתנו את התשלום והיא תבצע את החיבור בתיאום איתנו ולרוב תוך שלושים יום.

תשלום נוסף שעלינו להביא בחשבון הוא התשלום לחשמלאי אשר מבצע את העבודה בפועל. אנחנו יכולים לשאול כמה עולה חיבור חשמל לדירה חדשה כאשר חשוב להגדיר את הבקשות שלנו ולציין האם מדובר במערכת חד פאזית או במערכת תלת פאזית.

ביצוע חיבור החשמל עם חשמלאי מנוסה

חיבור חשמל לדירה על ידי חשמלאיעלינו להזמין חשמלאי מנוסה אשר מכיר היטב את עבודות התשתית. לא מדובר על חשמלאי 24 שעות או חשמלאי שיכול לתקן מכשירי חשמל אלא בעל מקצוע ותיק ומנוסה שידאג להתקין את אחת המערכות החשובות ביותר בבית שלנו.

באתר חשמל4U מחכים לנו רק אנשי מקצוע מנוסים ואמינים. זו הכתובת למציאת החשמלאי המתאים עבורנו. כל שעלינו לעשות הוא להשאיר את פרטינו כאן באתר ולקבל פניה רלוונטית תוך זמן קצר.

5/5 - (2 votes)
דילוג לתוכן