טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

כיצד בוחרים חשמלאי בצורה אחראית ובטוחה

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

איך לבחור חשמלאי

כיצד בוחרים חשמלאי בצורה אחראית ובטוחה

תעודת הסמכה – חובה

כאשר אתם יוצרים קשר עם חשמלאי, עליכם לוודא שהוא בעל תעודת הסמכה – הן בשיחת הטלפון שאתם עושים, והן כשהוא מגיע אליכם הבייתה לבצע את התיקונים הנדרשים. הסיבה המרכזית היא בטיחות –  חשמל, כפי שכולנו יודעים ומלמדים את הילדים שלנו, הוא לא משחק ילדים. על אף שפעולת החלפת נורה כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לעשות, אך כאשר זה מגיע לפתיחת ארונות חשמל, החלפת פיוזים וכן הלאה – כבר מדובר בסכנה של ממש. שתי הסכנות העיקריות בעבודה עם חשמל הן התחשמלות, וכן עבודה בגובה שלעתים נדרשת. זיכרו – גם אם בעבר עשיתם זאת בעצמכם, או שכרתם שירות לא מוסמך, אין בכך ערובה שהסכנה לא תתממש בפעם הבאה. חיסכו לעצמכם את הטרדות המלוות בסיכונים, שימרו על בריאותכם ובריאות האדם שאתם מכניסים לביתכם. בלי תעודת הסמכה – אין מה לדבר עם החשמלאי, בטח ובטח לא לתת לו לבצע תיקונים.

הציגו היטב את הבעיה בשיחת הטלפון

עם תעודת הסמכה יכול חשמלאי לעסוק כמעט בכל תקלות הבית. יחד עם זאת, יש חשמלאים שהם כבר מנוסים בסוג מסויים של תקלות או מוצרי חשמל. בזמן השיחה הציגו את הבעיה בפירוט, ובררו מול החשמלאי האם כבר ביצע זאת בעבר. יש כאלה המתמחים בשיבוץ גופי תאורה לבית, ויודעים להשאיר אצלכם את העבודה ברמה האסתטית הגבוהה ביותר, ויש כאלה המתמחים דווקא בתקלות בארונות החשמל המרכזיים בבניין. הציגו בפני החשמלאי את הבעיה, שאלו בצורה מפורשת האם בעבר כבר יצא לו להתעסק עם התקלה המבוקשת, ולבסוף מלאו אחר הנחיותיו עד שיגיע.

תיזמון ומקוםבחירת חשמלאי בטוחה

ישראל היא מדינה קטנה, ובכל זאת אנחנו פרושים על כמה מאות קילומטרים רבועים טובים. בררו עם החשמלאי היכן הוא עובד בדרך כלל, ושאלו אותו מה מידת הזמינות שלו. זיכרו שאתם הלקוחות, ולכן תוכלו לבחור חשמלאי שיתאים ללוח הזמנים שלכם, ולא אתם אליו. כאשר החשמלאי עובד בעיקר באזור מגוריכם, הגמישות של שעות העבודה שלו צפויה להיות טובה יותר עבורכם. אמנם זהו לא שיקול עליון, אך כאשר מדובר בתקלות המשפיעות על הנוחות שלכם בחיי היומיום – כדאי שתוכלו לתקן אותה בזמן המינימלי ההכרחי.

מחירים ועלויות

לרוב התקלות הנפוצות יש מחיר בסיס דומה בין חשמלאי לחשמלאי, אותו תוכלו לזהות פחות או יותר על ידי השוואה בין מספר חשמלאים בודדים. יחד עם זאת, העלות הסופית כוללת את הביקור, את זמן השהייה של החשמלאי בבית, ואת הרכיבים אותם הוא התקין ככל שישנם. כאשר החשמלאי מציע מחיר לא ריאלי כלפי מטה או כלפי מעלה – מומלץ לחשוד ולנסות לקבל הצעת מחיר נוספת.

מעל הכל, זיכרו – בטיחות מעל הכל. הקפידו לבחור את החשמלאי המוסמך המתאים ביותר לשירות אותו אתם צריכים.

 

Rate this post
דילוג לתוכן