טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

תריס גלילה ידני – המוצר המוכר והאהוב בכל בית ישראלי

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

תריסי גלילה

הבית המשפחתי שלכם הוא המקום שבו אתם מוכנים להשקיע את מירב המאמצים, על מנת לקבל חלל פנים נוח, נעים ונגיש לכל בני המשפחה. ולכן, אתם מוכנים להשקיע זמן ומחשבה בחיפוש אחר כלל הפריטים הקטנים שיהפכו את הבית שלכם למקום שהכי כיף לגור בו. אם יש החלטה אחת אותה ישראלים רבים רוצים לקבל, היא הרכישה של תריס גלילה ידני לבית שלהם, כמוצר משלים לחדרי השינה אשר יוצר אווירה מושלמת בכל חדר. תריס גלילה ידני, הוא התריס הקלאסי אותו אנחנו מכירים מהבתים הישנים, אשר עבר התאמה ושדרוג לחיים במאה ה-21, ולכן הוא נחשב לאחד המוצרים הכי נוחים שקיימים כיום בתחום הבית.

למה לכם תריס גלילה ידני לחדשי השינה?

כמו ישראלים רבים אחרים, גם אתם ממש רוצים לרכוש תריס גלילה ידני לבית שלכם, בעיקר:

  1. כי הוא מעוצב בצורה נוחה לשימוש – מדובר על מוצר קטן, קומפקטי ואסתטי, בעל יכולות עבודה לטווח ארוך שלא נופלות מאף מוצר חשמלי אחר. לחיצת כפתור, אולי תהפוך את התריס שלכם לחשמלי, אבל תריס גלילה ידני, יאפשר לכם לקבל בדיוק את כמות האור הרצויה לחדר בו אתם נמצאים.
  2. כי אתם יכולים להשקיע מינימום מאמץ – בשונה ממערכות חשמליות יקרות מאוד, נכון להיום ניתן למצוא תריסים ידניים שמאפשרים לכם לשמור על תקציב הבית .כל זאת כמובן, מבלי לפגוע באיכות המוצר או באיכות השימוש של דיירי הבית במוצר, לאורך תקופות ארוכות ובתדירות הולכת וגדלה.
  3. כי עלות ההתקנה נוחה במיוחד – אתם יכולים למצוא שירותי התקנה מקצועיים, של אנשי הצוות המיומנים של המרכז לתיקון תריסים, אשר ישמחו להעניק לכם שירותים בתחום ההתקנות ולאפשר לכם להנות מהתריס החדש שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר אל אנשי הצוות, כמה שיותר מוקדם ולקבוע את מועד ההתקנה המתאים לכם.
  4. כי התחזוקה היא אופטימלית – בשונה השקעת משאבים במערכות חשמליות, התחזוקה של תריס גלילה ידני היא תחזוקה קלה הרבה יותר. לעיתים רבות כמעט ואין צורך להזמין שירותי טכנאי וגם אם יש, אנשי המרכז לתיקון תריסים יצליחו להתמודד עם כל בעיה או תקלה.

מקימים בית ומשתמשים במוצרים הכי טובים שיש

עכשיו כאשר ברור לכם, עד כמה השימוש במוצרים איכותיים מעולם התריסים הוא קריטי, חשוב לכם גם להשקיע את המשאבים הנדרשים, בתהליך החיפוש אחרי שירותי רכישת תריס ידני. לא מספיק שתרכשו תביאי איכותי, אלא גם שתהיו בטוחים שיש לכם למי לפנות בעת הצורך. ואכן, לכל פניה או שאלה תבחרו התריסים, ניתן לפנות לעזרת הצוות המקצועי של המרכז לתיקון תריסים חשמליים, גם כאשר מדובר על מערכות תריסים ידניות אותן אתם רוצים לשמר לאורך זמן.

5/5 - (1 vote)
דילוג לתוכן