טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

עם היד על הדופק: הכל על בדיקת חשמל בבית

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

בדיקת חשמל בבית

בדיקה ע"י חשמלאי מוסמך

האם ידעתם, שלא כל חשמלאי יוכל לבצע כל עבודת חשמל? ישנן שלוש רמות של היתרים ודרגות, שניתנים לחשמלאים על ידי היחידה לרישוי חשמלאים. כשמדובר במשימות חשובות כמו בדיקת חשמל בבית מידי תקופה, רק חשמלאי מוסמך יוכל לבצע את העבודה שכן כאמור, הוא היחיד שמחזיק בהסמכה לכך. 

הבעיה היא שלצערנו לא רבים מקפידים על בדיקת החשמל התקופתית, וכשאנחנו אומרים תקופתית הכוונה לכל כמה שנים. אין צורך לעשות זאת מידי תקופה קצרה, אלא אם כן מערכת החשמל שלכם ישנה מאוד; למשל אם עברתם להתגורר בדירה שכורה בבניין בעל יסודות ישנים. זכרו שכל בדיקה מונעת אסון פוטנציאלי בעתיד!

בדיקת חשמל בבית – מה בודקים בה?

במידה והזמנתם חשמלאי מוסמך שיבצע בדיקת חשמל בבית שלכם, כדאי לוודא שהוא עובר על האלמנטים הבאים ובודק אותם לעומק:

  • לוח החשמל – יש לבצע בדיקה מקיפה ומעמיקה ללוח החשמל, כולל כל הפקקים המותקנים, המפסק שאחראי על ההגנה נגד התחשמלות, חיבור ההארקה הראשי, פסי הצבירה ועוד. ברגע שאחד מאלו לא תקין, הדבר עלול לסכן את המשתמשים.
  • קופסאות החיבורים – בקפסאות אלו מרוכזים חוטים המקשרים בין מכשירי החשמל והמערכת כולה. כדאי לבדוק אותה כחלק מבדיקה שגרתית, כולל מהדקי החשמל ותקינות החיבורים. 
  • מכשירי החשמל – כדי להפוך את הבדיקה ללא פחות ממושלמת יש לעבור גם על מכשירי החשמל בבית; לוודא שאין חיבורים בלויים או חוטים רופפים בתוך המכשירים, לבדוק שאף אחד מהם לא משפיע לרעה על מערכת החשמל (כלומר מחליש אותה או מונע ממכשיר אחר לעבוד), ועוד. 

במידה ונמצאו ליקויים במהלך הבדיקה, יש לגשת ולתקן אותם באופן מיידי. כל תקלה הקשורה בחשמל היא בעלת סכנה פוטנציאלית לחיי כל מי שמשתמש במערכת החשמל בעסק או בבית; זה ממש לא חשוב אם מדובר בתקלה קטנה או גדולה, ובטח לא כמה עולה התיקון. אין להשאיר תקלת חשמל לא מטופלת! 

מפחדים מהמחיר? אופציה אחרת היא לקחת מהחשמלאי המוסמך שהגיע אליכם רשימה של כל התקלות כולל הצעת מחיר, ולבצע סקר שוק רק כדי לוודא שלא עומדים לעשוק אתכם. אין ספק שהחשיבות לטיפול בבעיה היא גבוהה מאוד, אבל אם אפשר לקבל עסקה הוגנת, למה לא. 

מערכת חשמל בטוחה

מערכת חשמל בטוחה לאיכות חיים גבוהה

כדאי אולי לציין שנכון שרק חשמלאים מוסמכים יכולים לבצע את עבודת הבדיקה, אבל זאת רק לאחר שהוכשרו לכך. המשמעות היא שמדובר בבעל מקצוע שעבר עוד הכשרה בכדי להיות מסוגל לבצע את הבדיקות הללו. אצלנו בחשמל4יו תמצאו צוות מלא באנשי מקצוע שמכירים בחשיבותו של החשמל עבור הלקוחות, שממתינים לקריאות שלכם בכל רחבי הארץ; החל מביצוע בדיקת חשמל בבית ועד לפתירת כל בעיית חשמל נוספת – אנחנו כאן לשירותכם. אז למה אתם מחכים? השאירו לנו פרטים ובואו נדבר! 

Rate this post
דילוג לתוכן