טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

באילו מקרים יש להזעיק חשמלאי חירום תל אביב

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

באילו מקרים יש להזעיק חשמלאי חירום תל אביב 1

תקלות במערכת החשמל הביתית הן דבר לא נעים עבור אף אחד, ובמקרים קיצוניים גם עלולות להוות סכנה ממשית עבור דיירי הבית. העניין הוא שאנו כל כך תלויים במערכת החשמל שלנו, עד שזה רק הגיוני שמידי פעם ייתכנו תקלות כאלו ואחרות. חשמלאי חירום תל אביב הוא כנראה אחד מאנשי המקצוע העמוסים ביותר, שכן מן ההגיון שבערים גדולות ועמוסות ייתכנו בעיות חשמל בתדירות גבוהה יותר. 

חשמלאים שעובדים במקומות הללו הבינו שאחת הדרכים להרחיב את עבודתם, היא להפוך לחשמלאי חירום ולהעניק שירותים גם בשעות הקטנה של הלילה ואפילו בסופי שבוע. זאת מכיוון שכאמור, אין לנו שליטה על מערכת החשמל שלנו ואי אפשר לדעת מתי תקלה כזו או אחרת תחליט לצוץ. 

חשמלאי חירום תל אביב – מתי נזדקק לו?

חשמלאי חירום תל אביב או בכל מקום אחר, יגיע עד אליכם במקרים הבאים:

  • ריח לא נעים – שמתם לב לפתע שלוח החשמל או מכשיר חשמלי מסוים מדיף ריח רע ואפילו שרוף? אל תנסו לטפל בבעיה בעצמכם ובטח אל תגעו במקור הריח! זו נורה אדומה המחייבת התערבות מקצועית של חשמלאי שיודע כיצד לגשת לתקלה ללא כל סכנה. 
  • תקלת חשמל מקומית – אם נופל החשמל בדירה והבנתם שלא מדובר בבעיה כללית אלא מקומית, יש להזמין חשמלאי מוסמך שיאתר את מקור הבעיה ויפתור אותה. חשמלאי החירום פועלים בכל שעות היממה כך שאם עברו כמה שעות ושמתם לב שהחשמל פשוט לא חוזר, אל תהססו ליצור קשר גם באמצע הלילה. 

מה קורה אם יש קצר חשמלי?

אחת מתקלות החשמל הנפוצות ביותר היא קצר חשמלי, שלרוב קל מאוד לתקן באופן עצמאי. מספיק רק להרים את הפקק בלוח החשמל, והבעיה מסתדרת. במקרים אחרים בהם הפקקים מסרבים לחזור למקומם ואיתם גם החשמל, כדאי להזמין חשמלאי שיאתר את מקור התקלה. בדרך כלל אגב, מקור הבעיה יהיה מכשיר חשמלי ספציפי שהחל לקצר.

לפני שקוראים לחשמלאי אפשר לנסות לאתר את המכשיר הסורר בעצמכם, על ידי הורדת כל הפקקים בלוח החשמל והחזרתם למקום – אחד אחד, כשבמקביל מחברים בחזרה גם את מכשירי החשמל בבית שניתקתם. הגעתם לפקק אחד שלא מפסיק לקפוץ? כנראה שזהו הפקק הקשור למכשיר הבעייתי. אם עדיין לא הצלחתם לעלות על מקור הבעיה, אז כדאי ליצור קשר עם החשמלאי. 

שירות חשמלאי בתל אביב

אנחנו כאן לשירותכם!

חשמל 4 יו הוקם במטרה להעניק שירותי חשמל בכל רחבי הארץ, החל מטיפולים בסיסיים ועד להזמנת חשמלאי חירום תל אביב ובכלל. מתגוררים בתל אביב וזקוקים לעזרה עם מערכת החשמל שלכם? הפקק לא מפסיק לקפוץ? חשמלאי בתל אביב יגיע עד אליכם במהירות האפשרית ויחזיר אתכם לשגרה בתוך זמן קצר. רק השאירו לנו את הפרטים ואנחנו נחזור אליכם בקרוב מאוד. 

Rate this post
דילוג לתוכן