טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

הוספת נקודת חשמל

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

הוספת נקודת חשמל

הוספת נקודת חשמל – איך זה עובד, מתי חוצבים ומתי מזיזים

כשבונים בית חדש ולעתים גם כשעוברים לדירה חדשה אך ישנה, יש לבצע הוספת נקודת חשמל ולפעמים אפילו יותר מאחת. זוהי דרך להנגיש את מערכת החשמל בבית, לשדרג אותה ולהפוך אותה למתקדמת יותר ויעילה עבור דיירי המקום. אם מדובר בדירה ישנה שעוברת שיפוץ, הרי שהוספת נקודות חשמל תסייע להתאים את הדירה לאנשי המאה ה-21 שעומדים לעבור לגור בה ולהשתמש במקביל בכמה מכשירי חשמל, ללא כל חשש שמא המערכת תקרוס חלילה. העניין הוא שמערכות החשמל הישנות יותר פשוט לא יחזיקו מעמד תחת העומס.

במקרים אחרים יש צורך להוסיף נקודת חשמל עבור מכשיר חשמלי חדש שעומד להיכנס הביתה, במקום שבו אין נקודת חשמל כרגע. לדוגמא, מדיח הכלים או מכשיר אחר המצריך חיבור תלת פאזי, שהתקנתו נחשבת למסובכת יותר. במאמר שלפניכם נעשה סדר בבלאגן ונבין בדיוק מתי נדרשת הוספת נקודת חשמל ואיך עושים את זה.

מתי צריך לבצע הוספת נקודת חשמל

  • התקנת נקודת חשמל תלת פאזית – מערכות החשמל בישראל היו חד פאזיות עד לפני כמה שנים, וסיפקו את צרכינו במידה מספקת. עם העלייה בצריכת החשמל והעובדה שמידי תקופה נכנסים הביתה מכשירי חשמל חדשים, הוספת נקודת חשמל רגילה כבר לא תספיק על מנת לוודא שהמערכת תמשיך לפעול. כעת, בעיקר אם מדובר בבית ישן אליו נרצה להכניס מיני מזגן מרכזי או כיריים אינדוקציה לדוגמא, נהיה חייבים להתקין שקע תלת פאזי. מדובר בהתקנה לא פשוטה שעלולה להימשך זמן רב, המצריכה אישור רשמי מטעם חברת החשמל.
  • הזזה של נקודת חשמל – לעתים נקודות החשמל הקיימות, נמצאות במיקומים מאוד לא נוחים. למזלנו, ישנה אפשרות להזמין חשמלאי שיבצע הזזה של נקודת חשמל; אם בכדי להרחיק אותה מילדים קטנים, להנגיש אותה יותר או למקם אותה במקום נוח יותר עבור מכשיר חשמלי מסוים, ועוד. בסופו של דבר מדובר בתהליך הדומה מאוד להתקנת נקודת חשמל חדשה, שכן מדובר בהתקנה של נקודת חשמל במקום שבו לא הייתה לפני כן.
  • חציבה של נקודת חשמל – לעתים, ניתן להתקין נקודות חשמל חדשות בלי חציבה, זאת בתנאי שממקמים את הנקודה החדשה במקום בו עוברים חוטי החשמל הנחוצים לה. מצד שני, קורה שנקודות החשמל החדשות ממוקמות הרחק מהחוטים הנחוצים, מה שיוצר מצב המצריך חציבה בקירות על מנת לחבר את הנקודה החדשה אל מקור החשמל ולהעביר חוטים מאחורי הקיר, בכדי ליצור את החיבור.

הכל מתחיל בתכנון נכון

אם ברצונכם לבצע הוספת נקודת חשמל כחלק מתהליך שיפוץ, ההמלצה היא לתכנן את הזמנת איש המקצוע לפני שתתחיל התקנת הארונות או חיפויי הקיר השונים, כדי להקל ולייעל את העבודה כולה ובלי לגרום נזק לחיפויים החדשים. אותו הדבר יהיה נכון אגב גם לגבי תכנון של בית או משרד חדש; יש להכין תכנית חשמל מפורטת וברורה כדי להמנע מהפתעות.

תכנון נקודות חשמל בבית

בין אם אתם זקוקים לשירות של חשמלאי בבני ברק בחיפה או בכל חלקי הארץ, הגעתם למקום נכון! בחברת חשמל 4 יו מועסקים חשמלאים מקצועיים בכל הרמות, שישמחו להעניק לכם שירות בפריסה ארצית – הכל כדי להגיע כמה שיותר מהר למקום, לאבחן ולטפל בבעיה ולהחזיר אתכם לשגרה, עם מערכת חשמל מתפקדת ובטיחותית. השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

 

דילוג לתוכן