טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

התקנת שקע חשמל עם מפסק

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

התקנת שקע חשמל עם מפסק

התקנת נקודות חשמל בבית

על התקנת שקע חשמל עם מפסק ונקודות חשמל אחרות בבית

מי שהמציא את החשמל, היה לחלוטין גאון ששינה את פני ההיסטוריה לנצח. מאז ועד היום החשמל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו והוא מסייע לנו לבצע גם את הפעולות הפשוטות ביותר, לרמה שאם תחשבו על כך, ייתכן שלא תמצאו תשובה לשאלה, "האם הייתם יכולים לעשות זאת בלעדיו?". השכלולים והשדרוגים הביאו אותנו למקום בו התקנת שקע חשמל עם מפסק היא הליך פשוט וקל שניתן לבצע לא רק במעגלים הקשורים לתאורה בחדרים ובחללים גדולים, אלא גם לאלמטים אחרים כגון מזגן וחימום, הפעלת רשת מחשבים בחדרי מחשבים גדולים בבתי ספר ועוד. 

למה בעצם התקנת שקע חשמל עם מפסק היא כה יעילה עבורנו?

נסו לחשוב על כל הפעמים שיצאתם מהחדר ושכחתם לכבות את המזגן, או שפשוט לא הצלחתם למצוא את השלט שלו. ממש כמו שכיבוי האור עם היציאה מהחדר הפכה לפעולה אוטומטית, כך גם כיבוי המזגן או החימום יהפוך במהרה לעניין של מה בכך, ולו רק בשל העובדה שביצעתם התקנת שקע חשמל עם מפסק במיוחד עבורו. כך כמובן תוכלו לצמצם את חשבון החשמל שלכם, וביננו, מי צריך יותר מזה? 

מקרה אחר בו שקע חשמלי יתחבר למפסק, יהיה קשור למוסדות לימודיים או מקומות עבודה שונים בהם נעשה שימוש ברשת מחשבים. במקום לסיים את יום העבודה במעבר על כל אחד מהמחשבים ולכבות אותם, ניתן יהיה לעשות זאת רק על ידי שימוש במפסק אחד אליו מחוברים כל המחשבים במקום. ברגע אחד יתחיל יום העבודה, ובלחיצת כפתור כמה שעות לאחר מכן – הוא יסתיים. 

בעיקר בבתים פרטיים, ישנם אנשים שמעדיפים לבצע את כל עבודות החיבורים בעצמם. התוצאה עלולה להיות הרת אסון בעיקר אם הם אינם בעלי ידע מקצועי או הסמכה כלשהי שמאשרת להם לבצע משימות כאלו בעצמם. כך, כשמדובר ביצירת נקודות חשמל בבית ההמלצה היא לקרוא תמיד לחשמלאי מקצועי לביצוע מגוון רחב של משימות הקשורות בהכנת נקודות החשמל:

  • בית חכם – לדוגמא, כשאדם מחליט להתקדם אל עבר המאה הבאה ולהפוך את ביתו לחכם, יש ליצור לכך תשתית מסוימת ומתאימה. כדי להתחיל בתהליך יש ליצור קשר עם חברה המתמחה במעבר לבית חכם בשילוב עם חשמלאי מקצועי. החברה תיצור את רשימת המשימות הנדרשת בכדי להשלים את המעבר, ותעביר אותן לחשמלאי שייגש לעבודה. 
  • ממירים במרחקים – לא כולם מעוניינים למקם את הממיר שלהם ליד הטלוויזיה, חלק מאיתנו מעדיפים דווקא להרחיק אותם (מסיבות אסתטיות בעיקר) ולהתקין אותם לדוגמא, בארון החשמל. מובן שזה ממש לא מספיק פשוט לדחוף אותם לשם, יש לחבר אותם לטלוויזיה מבלי ליצור בלאגן של כבלים בתוך הבית ואת זה, רק חשמלאי יוכל לעשות.
  • דוד שמש – התקנת דודי שמש מורכבת מכמה חלקים; הנקודה המותקנת על הגג ומחוברת למפסק בתוך הבית, בו נשתמש לדוגמא בימי החורף הקרים בהם אין שמש שתחמם את המים שבדוד שלנו. ברגע שהמפסק מופעל, תתקבל הוראה להתחיל לחמם את המים וכך נקבל את המקלחת החמה שאנו חולמים עליה. ההכנות שהחשמלאי יבצע יהיו בהתאם לכמות הדוודים שמעוניינים להתקין, ולמספר היחידות בבית. 
  • תאורה – בעבר, כדי להדליק את האור הייתם צריכים לצעוד אל תוך החדר החשוך ולמשוך בחוט המחובר אל גוף התאורה. ביננו, זה קצת מסוכן; אתם עלולים להתקל בכל מיני אלמנטים בדרך ולהיפגע. כיום, כדי להדליק את האור ניתן לעשות זאת באמצעות המפסק שממוקם בדרך כלל בכניסה לכל חדר!
  • תאורות חירום – בעיקר אם מדובר בבית משותף בבניין רב קומות, על החשמלאי להתקין נקודות לתאורות חירום בחדרי המדרגות, במעליות, במסדרונות ואפילו בחוץ. מובן שלא ניתן לעשות זאת סתם כך, עליו להכין את המקום מראש להתקנת נקודות התאורה הללו. 

זהו רק חלק קטן ברשימה ארוכה מאוד

להתקין שקעים עם מפסק

לו יכלנו לפרט את כל שאר המקרים בהם אין לבצע את משימות החשמל בעצמכם, היינו מקבלים ספר ארוך במיוחד שלאף אחד מכם אין זמן לקרוא. כעת, אתם מבינים כי התקנת שקע חשמל עם מפסק ועבודות חשמל בכלל, הן משימות שרק חשמלאים מוסמכים יוכלו לבצע על הצד הטוב ביותר, עם הבטחה לאיכות ובטיחות לאורך זמן. אל תתפשרו על פחות מזה; כשמדובר בחשמל, כל טעות עלולה לגבות מחיר כבד. השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם לקביעת פגישת ייעוץ מול אחד החשמלאים המקצועים שלנו, שיגיע עד אליכם בזמן הנוח לכם. 

 

Rate this post
דילוג לתוכן