טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

חיבור חשמל לדוד שמש

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חיבור חשמל לדוד שמש

חיבור בוילר לחשמל

חיבור חשמל לדוד שמש

אפשר להגיד הכל על הישראליים; אנחנו חצופים, בעלי מזג חם, חמים ואוהבים, ואם יורשה לנו לומר – גם די חכמים ויעילים! האם ידעתם שדוד השמש הוא המצאה ישראלית, אולי אחת הגאוניות ביותר שנמצאת כיום בשימוש בכל רחבי העולם? בטוח שיש לכם דוד משלכם על גג הבית, אבל האם שאלתם את עצמכם אי פעם איך זה עובד? כיצד מתבצע חיבור חשמל לדוד שמש ומהן בכלל אפשרויות החיבור הקיימות? ההמצאה הזו שינתה לחלוטין את חיינו, ועדיין נדמה שאף אחד לא טורח לחקור בכלל כיצד היא עובדת. ובכן, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

חיבור חשמל לדוד שמש ואפשרויות נוספות

למען האמת, זה די פשוט; הדוד מכיל קולטנים ובהם צינורות מים, שמתחממים על ידי אנרגיית השמש. המים זורמים ומגיעים לדוד השמש עצמו ומשם לברזים שלנו. חיבור חשמל לדוד שמש נדרש בעיקר עבור ימי החורף הקרים בהם לא תמיד יש שמש שתחמם את המים. זה ממש לא אומר שאתם צריכים לוותר על המקלחת החמה שלכם, אלא רק לדאוג לחיבור כזה בדוד הקיים. ואם כבר בחיבורים עסקינן, כדאי אולי להרחיב על האפשרויות הקיימות:

 

  • חיבור דוד השמש לקולט – סוף סוף רכשתם דוד חדש או קולט חדש שאתם מעוניינים לחבר למערכת הקיימת, עליכם כמובן ליצור קשר עם בעל מקצוע שיבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. זאת מכיוון שחיבור חובבני יגרום לנזק – הן לדוד עצמו והן למעגלי החשמל בבית. כאמור, גם בדודי השמש ישנן מערכות חשמליות שתפקידן לתמוך בדוד בימי החורף בהם לא תמיד יש שמש שתחמם את המים, כך שלעתים תזדקקו לסיוע גם מחשמלאי מוסמך.
  • כיצד מתבצע החיבור לחשמל? – החיבור החשמלי של הדוד הוא מעגל נפרד המתחבר באופן ישיר ללוח החשמל, ולנקודת כוח נפרדת. בנוסף לכך יש לבצע חיווט נפרד לכפתור ההפעלה שלו והמתג שנמצא בבית, זה שאנו לוחצים עליו בכדי לחמם את המים. ברוב המקרים מתקינים את כל המערכת הזו כחלק בלתי נפרד מתכנון הבית, אך אם מדובר בהרחבה או יחידת דיור חדשה יש ליצור נקודה נוספת כזו, עבור אותו חלק חדש בבית.
  • חיבור דוד שמש לצנרת המים – אם מדובר בדוד חדש לחלוטין שיחליף את הדוד הישן, יש לכבות קודם כל את הברז הראשי ולפרק את הדוד הישן, בכדי לחבר את החדש במקומו. יש לוודא שהחיבורים כולם אטומים לחלוטין בכדי למנוע טפטופים מהצינורות או מהדוד עצמו, ולהימנע משימוש במנגנון החימום עד לסיום העבודה (אתם לא רוצים שאיש המקצוע ייפגע חלילה).

בין אם ידעתם ובין אם לא, ישנם סוגים שונים של דודים; דוד רגיל ודוד שוכב. החיבורים של שני הסוגים דומים, אך המיקומים שלהם משתנים בהתאם לסוג הדוד. אמנם ייתכן שתשמעו שדוד שוכב הוא מעט יותר מורכב להתקנה, אבל מדובר במשימה שכל טכנאי דודים יהיה חייב לדעת לבצע. התקנתם מורכבת מעט יותר מפאת המיקום שלהם והשוני שבמיקום החיבורים.

מים חמים כל השנה – בקלות!

מים חמים כל השנה

אם כן, חיבור חשמל לדוד השמש הוא נושא שאפשר לעבוד עליו בקלות בעזרת סיוע מחשמלאי מקצועי המתמחה בעבודה עם דודים. עליו להחזיק כמובן בהסמכות לכך, רישיון חשמלאי ואם אפשר, גם וותק וניסיון בתחום. אלה בדיוק אנשי המקצוע שתוכלו למצוא כאן אצלנו בחשמל 4 יו, וכל אחד מהם ישמח להגיע עד אליכם ולתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר. אז למה אתם מחכים? השאירו לנו פרטים ונציגנו ייצור אתכם קשר בהקדם האפשרי.

 

Rate this post
דילוג לתוכן