טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

חיבור שעון שבת

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

חיבור שעון שבת

שעון חשמל מתכוונן לשבת

3 יתרונות של חיבור שעון שבת ללוח החשמל שלכם

שעון השבת נתפס בעיניי רבים כנחלתם של שומרי המסורת בלבד, שזקוקים לו בכדי להימנע משימוש במכשירי החשמל ועדיין ליהנות מאיכות חיים גבוהה, גם במהלך השבת. עם זאת, חיבור שעון שבת בשנת 2020 הפך מזמן לנחלתם של כל אלו שמבקשים לחסוך לעצמם את המאמץ הכרוך בלקום מהספה, לכבות או להדליק מכשיר חשמלי מסוים בבית בשעה מסוימת שנקבעה מראש. אבל מה זה באמת אומר ואיך זה עובד בפועל?

שעון השבת מותקן על גבי לוח החשמל שלנו, והוא מאפשר לתכנן מראש מתי מכשירי חשמל מסוימים בבית יפעלו. את שמו קיבל בשל העובדה שלפחות בשנים הראשונות, היחידים שעשו בו שימוש היו שומרי המסורת שהזדקקו לו בכדי ליהנות מארוחה חמה, אור בשעות החשיכה וקירור\חימום גם בשבת. ישנם סוגים שונים של שעוני שבת כשהנפוץ ביניהם הוא השעון המכוני, בעל מחזור פעולה של יממה. כדי לקבוע מהם מכשירי החשמל שיפעלו ומתי, יש להביט במערכת הזיזים המותקנת על גבי השעון; כאשר מכניסים זיז לתוך המעגל, נקבעת הפעלת מכשיר מסוים. אם מוציאים את אותו זיז החוצה, הדבר יקבע שהמכשיר החשמלי ייכבה.

מדוע חיבור שעון שבת הוא רעיון מעולה עבורכם?

 

  • חוסכים כסף – היתרון הגדול ביותר של חיבור שעון שבת טמון בעובדה שהוא מצמצם את חשבון החשמל. מכשירי חשמל שנחשבים לזוללי חשמל (מזגנים, דוד וכו') יפעלו אך ורק בשעות המוגדרות מראש. כך, גם אם הנכם שומרי מסורת שנוהגים להשתמש בשעון השבת אך ורק בשבת, תוכלו ליהנות מהיתרונות שלו גם במהלך השבוע. בעוד שאחרים שוכחים מידי פעם את הדוד דולק ומופתעים מחשבון החשמל בסוף החודש, אתם תוכלו להיות לגמרי רגועים!
  • נוחות – תכננתם מקלחת בבוקר אבל שכחתם להדליק את הדוד? אין שום בעיה, בעזרת שעון השבת תוכלו להחליט לכוון את הדוד לשעות מסוימות, כך שבכל בוקר תוכלו ליהנות ממקלחת חמה ומרעננת בתחילתו של עוד יום.
  • בטיחות – ישנם מכשירים חשמליים שאם משאירים אותם פועלים יותר מידי זמן, עלולה להיווצר סכנה של ממש עבור דיירי המקום. רדיאטורים, תנורים ודודי חשמל לדוגמא מחייבים אותנו ביתר תשומת לב בכדי שנכבה אותם בזמן.

כעת כשאתם יודעים עד כמה חיבור שעון שבת הוא רעיון מעולה, נבין כיצד מתבצעת ההתקנה שלו. הגורם היחיד כמובן שיכול לבצע את המשימה הוא חשמלאי מוסמך שיגיע עד אליכם, יבדוק את לוח החשמל ואף יוסיף נקודות חשמל עבור שעון השבת במידת הצורך. במקרים אחרים ישנה אופציה להתקין את שעון השבת על שקע ספציפי אחד ויחיד, או כמה שקעים. אופציה זו הינה פחות פופולארית מכיוון שאף אחד לא רוצה להיות מוגבל, ההעדפה היא להתקין את שעון השבת על לוח החשמל ולשלוט על כל המעגלים החשמליים בבית.

בתום ההתקנה, יש לוודא שהחשמלאי מבצע בדיקה של שעון השבת והאם הוא פועל כראוי; האם הוא מכוון לשעה הנכונה ביום, האם הזיזים יוצאים ונכנסים עד הסוף בלי להתקע, האם כל הכפתורים תקינים, ועוד.

איך מוצאים חשמלאי מומלץ?

איך מוצאים חשמלאי מומלץ

אין ספק שהיתרון הגדול ביותר של חיבור שעון שבת טמון בעובדה שאתם לא צריכים לעשות דבר בכדי להשתמש בו, פרט ללכוון אותו בהתחלה לשעות הרצויות. העניין הוא, שאתם עדיין צריכים ליצור קשר עם החשמלאי המוסמך והמקצועי שיבצע את ההתקנה עבורכם. בחשמל פור יו תמצאו שורה של חשמלאים מומלצים ומקצועיים, שיגיעו עד אליכם בכדי לבצע את ההתקנה, או עבודות חשמל אחרות במידת הצורך. לכל עניין ושאלה אנחנו כאן, ולכם רק נותר להשאיר לנו את הפרטים שלכם ותוך זמן קצר, ניצור אתכם קשר.

 

Rate this post
דילוג לתוכן