טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

למה אין מים חמים?! הכל על החלפת מפסק לדוד

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

החלפת מפסק לדוד

דוד חימום המים

למה אין מים חמים?! הכל על החלפת מפסק לדוד

דוד חימום המים נחשב לאחד האלמנטים הכי חשובים בבית ובעיקר בימי החורף הקרים, בהם אין דבר נפלא יותר ממקלחת חמה ומנחמת בזמן שבחוץ מתחוללת סערה. בעוד שבקיץ דוד השמש עושה את העבודה ללא צורך בחשמל, בחורף הדוד הופך לאחד מצרכני החשמל הגדולים ביותר. כמו כל אלמנט חשמלי אחר, גם הוא עלול לשבוק חיים מסיבות כאלו ואחרות. לעתים, החלפת מפסק לדוד תהיה הפתרון היחיד שיאפשר לדוד לחזור לפעול ולהעניק לכם מים חמים גם בימים הכי קרים בחודש. אבל איך זה עובד? ומתי בכלל יש צורך להחליף את המפסק?

החלפת מפסק לדוד – מתי?

חודשי החורף הם תקופה בה מופעל עומס רב מאוד על מערכת החימום של המים, ועל החשמל בכלל. מסיבה זו, החלקים הללו מתבלים מהר יותר ממוצרי חשמל אחרים, כך שמידי פעם עולה הצורך בביצוע החלפת מפסק לדוד שחדל לתפקד, נשרף או התחמם יתר על המידה. לרוב, אין צורך לבדוק את המערכת כולה או לקפוץ ישר למסקנה שצריך להחליף את המפסק, ובדרך כלל בלאי החלקים לא מוביל לבעיות במערכת. נדע שהגיע הזמן להחליף את המפסק בשל אחת משתי הסיבות הבאות:

  • ישנם מקרים שבהם המפסק לא נדלק, או נדלק אך לא מדליק את הדוד, או אפילו מקצר. בכל אחד מהמקרים האלו, כנראה זה סימן לכך שהגיע הזמן להחליף אותו לחלוטין. שימו לב שבחלק מהמקרים ייתכן שהבעיה בכלל בחשמל ולא במפסק עצמו, אבל זה משהו שהחשמלאי שיגיע לבחון את הבעיה – יעלה עליו בעצמו.
  • במקרים אחרים, ייתכן שתחליטו שפשוט הגיע הזמן להשתדרג ולהתקין מפסק חכם לדוד המאפשר לכוון את הדוד לשעות מסוימות של כיבוי והדלקה על פי הצורך (יש שיקראו לו דוד שבת מסיבה זו), או טיימר שתפקידו להקציב לנו זמן על פי מה שהגדרנו מראש, שבסופו הדוד ייכבה בעצמו. בדרך זו פחות חשמל מתבזבז ואנחנו שומרים על סדר יום עם מקלחות בזמנים מועדפים. במקרים אלו יש צורך מן הסתם להחליף את המפסק הקיים ולפנות מקום לטכנולוגיה המתקדמת יותר שהחלטתם להכניס אליכם הביתה.

לא משנה מהו המקרה, בכל מצב יש ליצור קשר עם איש מקצוע בתחום; מומחה לדודים או חשמלאי, ולעתים שניהם.

חשמלאי מקצועי ובעל ניסיון

עבודה למקצוענים בלבד

לא מדובר במשימה פשוטה כמו החלפת נורה, ולכן החלפת מפסק לדוד וביצוע תיקונים אחרים במערכת, יהיו חייבים להתבצע אך ורק על ידי חשמלאי מקצועי ובעל ניסיון. אם גם אתכם הפתיעו בעיות חשמל לאחרונה, הרי שמן הסתם תרצו ליצור קשר עם חשמלאי שנמצא בסביבה שלכם; אם מתגוררים בראש העין לדוגמא ההעדפה הראשונה תהיה לקרוא לשירותיו של חשמלאי בראש העין והדבר יהיה נכון גם לגבי כל מקום אחר. אנחנו בחשמל 4 יו יודעים עד כמה חשוב ללקוחותינו שנגיע כמה שיותר מהר למקום, ומסיבה זו מעניקים שירות מצוין בפריסה ארצית. לא משנה היכן אתם נמצאים, תוכלו להיות בטוחים שאחד מאיתנו יגיע עד אליכם בתוך זמן קצר, לפתרון מלא של הבעיה וחזרה לשגרה – עם המקלחת החמה שאתם כל כך זקוקים לה.

Rate this post
דילוג לתוכן