טלפון חשמלאי פור יו

לחשמלאי 24 שעות חייגו:
050-800-4096

חיבור לוח חשמל תלת פאזי

השאירו פרטים לטיפול מהיר!

לקוחות ממליצים

מחירון חשמלאים

ביקור חשמלאי

איתור תקלה

הזזת נקודת חשמל

החלפת שקע

בדיקת הארקה

150-250 ₪

350-450 ₪

300-400 ₪

250-350 ₪

300-400 ₪

סרטון תדמית

עבודות חשמל

לוח חשמל תלת פאזיחיבור לוח חשמל תלת פאזי יתבצע בהתאם לבקשה שלנו ובתיאום עם חברת החשמל. עלינו להגיש בקשה מסודרת, לשלם את התשלום שנתבקש ותוך עד 30 יום נוכל לקבל תשובה האם ניתן לחבר את המבנה ללוח תלת פאזי ויתאמו איתנו את ביצוע הפעולה מטעם חברת החשמל.

בעבר, בתים רבים חוברו למערכת חד פאזית, אך היום אפשר לראות כי יותר ויותר מבנים נבנים עם לוח חשמל תלת פאזי. במבנים ישנים אפשר לסדר מחדש את לוח החשמל, לשנות את אופן החיבורים ובכך להפחית מהעומס על נקודה אחת בארון. שינוי זה יכול להתאים לאלו אשר אינם מתכננים להכניס צרכן אנרגיה כבד לבית ולאלו אשר רוצים לחסוך בעלויות.

מהם היתרונות של חיבור לוח חשמל תלת פאזי

המעבר לחשמל תלת פאזי או לבנייה שמראש מתוכננת ללוח זה, מכניסה יתרונות לחיי היום יום שלנו ובהם:

  • העלאת תצרוכת החשמל – במערכת תלת פאזית אפשר להשתמש ביותר חשמל לעומת מערכת חד פאזית. חלק מהמכשירים לא יוכלו לעבוד בכלל במערכת חד פאזית ואחרים לא יוכלו לעבוד במקביל למכשירים אחרים. אלו מאיתנו אשר רוצים להשתמש ביותר חשמל צריכים למצוא חשמלאי בפתח תקווה או בסביבת הבית ולשנות את הלוח.

  • הפעלת יותר מכשירים בו זמנית – ניתן להפעיל יותר מכשירים בו זמנית ברגע שהלוח מתאים לכך. אם בלוח חשמל חד פאזי החשמל קופץ כאשר אנחנו מפעילים את המזגן או כשאנחנו מפעילים עוד מכשיר, הלוח התלת פאזי יוכל לפתור את הבעיה.

  • שילוב מכשירים "כבדים" במבנה – ישנם מבנים עסקיים בהם ברור שאפשר יהיה לפעול רק במידה ויתבצע חיבור לוח חשמל תלת פאזי. עם זאת, היתרון בא לידי ביטוי גם בבתים, חנויות ועוד. ברגע שאנחנו רוצים להוסיף מזגן עוצמתי או מכשיר חשמלי שיכול לצרוך חשמל רב, אנחנו צריכים לשקול לשדרג את המערכת לתלת פאזית.

חלוקה נכונה של מכשירי החשמל בארון החשמלחיבור לוח חשמל 3 פאזות

ברגע שאנחנו מבצעים שינוי במערכת החשמל ומשדרגים אותו לחשמל תלת פאזי, החשמלאי יעסוק בארון החשמל. בהזדמנות זו ניתן לבצע גם שינויים בחלוקת העומס של המכשירים השונים. מומלץ להתייעץ עם החשמלאי, לשמוע ממנו כיצד ניתן להתאים את הארון לחיים בבית ולבחון יחדיו אם ישנו צורך לערוך שינויים נוספים.

כאשר החלוקה נכונה, אנחנו יכולים להפעיל יותר מכשירים בו זמנית, בלי לדאוג מחשמל קופץ. חשמלאי בחיפה ובסביבה הקרובה אלינו יוכל לבדוק אם ישנן בעיות במערכת הנוכחית ולתת המלצות, אם רק נבקש ממנו לעשות זאת. אם אנחנו מתכננים להוסיף מכשירי חשמל בקרוב, אפשר ליידע את החשמלאי כך שייצור הכנה מתאימה לחיבורים הנדרשים.

עלויות המעבר למערכת תלת פאזית

את העלויות של המעבר יש לחלק בין עלות עבודתו של החשמלאי לבין העלות לחברת החשמל. חברת החשמל דורשת תשלום משלה והוא נעשה ישירות עבורה. לאחר כ-30 יום מיום התשלום החברה תגדיל את החיבור ואפשר יהיה להזמין את החשמלאי. יש לבדוק מול חברת החשמל מהי העלות הנדרשת לצורך השינוי.

העלות של החשמלאי תלויה בגורמים שונים. אם יהיה צורך לבצע שינויים בתשתית החשמל הקיימת, האם יש לחווט את המבנה מחדש וכמה שקעים יש להחליף. חשמלאי בפתח תקווה ובסביבה יוכל לתת הצעת מחיר מסודרת לפני תחילת העבודה כאשר עלינו להביא בחשבון כי העלויות יכולות לנוע בין 5,000 ₪ ל-7,000 ₪.

חשמלאי לחיבור לוח חשמל תלת פאזי

חשמלאי אשר יוכל לבצע חיבור לוח חשמל תלת פאזי יהיה ברמת חשמלאי מוסמך ומעלה. בתחילת הדרך יהיה עליו לבחון את המערכת הנוכחית ולבדוק איזו עבודה יהיה עליו לבצע בפועל. בתהליך החיבור חשוב ליצור שקעים תלת פאזיים במקומות המיועדים לחיבור זה ויש לבדוק אילו שינויים נדרשים לארון החשמלחיבור לוח חשמל תלת פאזי.

באתר חשמלאי 4U מחכים לנו אנשי המקצוע המתאימים לעבודות מסוג זה. כל שיש לעשות הוא להשאיר פרטים כאן באתר ולקבל פניה מתאימה, ללא כל התחייבות מצדנו, תוך זמן קצר.

5/5 - (2 votes)
דילוג לתוכן